LONDONDAY1 saturday - giovanni, lay your hands at my bottom and push!

Jag har så mycket att visa att vi tar en dag i taget. Det här var lördagen då vi flög till London. Vi kom till London på sena eftermiddagen så vi hann inte med så mycket den dagen. Vi tog tunnelbanan från heathrow till Leicester Square där det var jättenära till vårat hotell. Det låg jättenära till både Covent Garden och Leicester Square!


från vårat rum, mitt och min brors alltså. Mamma och Pappa fick den bättre utsikten tyvärr!

På kvällen gick vi en sväng längs kvarteren för att hitta ett matställe. Tyvärr kom vi inte in på vissa pubrestauranger för att jag inte var arton. Hur dåligt. väldigt. Istället hamnade vi på Med Kitchen där jag åt så himla god kyckling.

det kryllade av folk ute såklart, lördagkväll ju!
Efter vi ätit gick vi runt lite och hamnade på Covent Garden där en så himla rolig kille uppträdde och de var hur många som helst som stog och kollade. Han va så jäkla bra! älskade det. London kryllade för övrigt av massa streetperformers. hjärta!



När hans Show tog slut gick vi hem till hotellet för att sova, vi hann inte med mer den dagen.
Nu ska jag bli klar för att träffa Kajsa. Berättar om de andra dagarna sen.

Queen - I Want It All

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0