LONDONDAY2 sunday - the music from the balconies nearby was overlaid by the noise of sporadic acts of violence

[igår var jag och kajsa i staden och satt på skinnis och sen tog båten över till djurgården och fikade på lilla hasselbacken. Sen gick jag på HAIS-möte med laget och bestämde mig för att åka med Emelie hem efter och vi åt choklad och såg på hockeyn/grey's. En fin dag i stockholm]

På söndagen gick vi över den här bron:



för att komma till LONDON EYE. Efter en lång kö och kort 4D film åkte vi uppåt!



Sen gick vi till TATE. En konstställe som var FETT najs.




sen rörde vi oss tillbaka mot hotellet. Jag hittade NEAL's YARD som visade sig ligga precis vid där vi bodde. Ett ställe jag sett från NIOTILLFEM's londonguide. där hängde snygga skatare.

På kvällen gick vi en runda för att hitta ett bra matställe.


hamnade här. var en fin god middag och en fin dag!

staden med wollin nu. Puss

MGMT - Someone's Missing


Kommentarer
Postat av: aida

jag absolut ÄLSKAR neils yard. Bäst!

2010-04-11 @ 18:35:48
URL: http://aidas.blogg.se/
Postat av: Tomjuni

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-03-25 @ 13:26:38
URL: http://tomjuni.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0