LONDONDAY4 tuesday - happy loves it

Sista dagen i London vandrade vi till Oxford Street. Vi gick förbi jag tror det var Denmark Street  som kort men fylld med massa musikaffärer. Bland annat en Sax-affär. Heeeelt underbart



Sen kom vi till oxford street

Vi gick bort till Hyde Park och handlade lite på bland annat PRIMARK på vägen. Sen vände vi för att hitta nånstans att äta lunch! Då kom vi förbi Grosvenor Square där folk satt och rökte i de gröna gräset omringda av olika ambassader och jag blev kär.



Vår sista lunch vart på en väldigt mysig pub i närheten av Picadilly Cirkus. tyvärr ingen bild, Sen gick jag lite själv där vi bodde. Köpte min Banana-ring [hjärta hjärta hjärta se nedan] och en väska från POP. som lär dyka upp. Så fin fin fin stad.

sen tog vi tunnelbanan till Heathrow jag köpte mig världens godaste latte [STARBUCKS VANILLA LATTE] och löste sudoku hela vägen hem. fin resa! Nu ska jag ta en dusch och sen se på oavsett film som går ikväll. Slut på lov!
[va med aida lite, satt i gräs, prata, hjärta]

Queen - Don't Stop Me Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0