---

igår insåg jag hur äckligt det är med lösgodis. mitt extrema sockersug efter skolan ledde till en påse lösgodis. för det första finns det typ 2 goda grejer, dom två plus en massa choklad som man ändå tror man kan lita på hamnade i påsen och besvikelsen va total. efter att bubblisarna va slut fanns de liksom ingen mening till att äta mer ur påsen. Lösgodischoklad är så jävla äckligt. alltså köp marabou istället. galet värt

Idag i METRO kan man läsa om olika indiegenrer och lära sig vad man ska lyssna på och sånt inför popaganda med start imorn! taggar! Min kväll ska med andra ord gå åt till EOS-läxa(egentligen franska också men de glömde jag i skolan), lyssna på massa popagandaindie (WHOOPWHOP) och NU HAR GABRIELLA ANLÄNT FÖR ATT BO MED MIG/OSS. mer info om det sen måste kila puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0