åh dans åh ramlösa åh rörelse

Min och Kajsas dans drog igång idag! kändes så himla himla bra! Var typ smått nervös och otaggad då de närmsta till träning min sommar kommit har varit dansande på gator och rännandes i natten men de kändes så himla himla bra och nu är jag så taggad! Ska börja köra som bara den! woohpwoohp.

Imorn ska vi ha drama med klassen. Låter ganska kul. Just nu är jag lycklig bara jag får röra på mig! Sen funderar jag på att ta saker i egna händer. kanske våldgästa en och annan vän, köpa en mössa och sånt där. Så länge jag är hemma eller åtminstone vid en tv till 21.00 för då drar nya säsongen av mentalist igång!!!!
KAN PÅ ALLVAR INTE VARA MER TAGGAD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0