du och jag ska aldrig dö.

Sen igårkväll halv 12 efter de jag rankar som den sämsta fest jag varit på har allting varit en lek på rosor. Vid midnatt finner sig jag och Clara på en fest i Älvsjö där det vimlar av trevligt folk och vi får dansa av oss ett par timmar innan vi beger oss hem till mig för att sova. De va awesome och imorse när vi vaknar ringer plötsligt någon till Clara. Det är Johanna som undrar om vi vill gå på Kent gratis med henne! Klaaart vi viiiilll!!!!

Under dagen anländer Emelie till mig och vi dricker te och kollar på ANTZ. fett värt & empo fotar.
 Till sista drar Emelie mot bussen och jag tar tunnelbanan in till Globen och möter Clara och Johanni. Efter några klunkar vin och lite mer än 2 timmar av väntan stiger Kent in till en våg av skrik och tjut och klappande händer. Jag är inte de största Kentfanet men när de avslutar konserten med Mannen i den vita hatten och det faller ett rött regn av fint formade papperslappar på oss är allt så perfekt.


Trixis bild

Lov är så himla fint. Det är Mars. Det är snart vår. godnatt.

Kent - Mannen i Den Vita Hatten

Kommentarer
Postat av: Trixi

Har alrdig vart med om något bättre, <3

2010-03-01 @ 01:05:58
URL: http://blueberryboy.devote.se
Postat av: Jakubmariam

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-05-19 @ 10:18:28
URL: http://jakubmariam.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0