Salut!

hej på er. nu börjar jag om. gör en freshstart. Och vad är inte mer passande då än någon slags presentation? Jomenvisst! Jag tänkte ta hjälp av en "HEJ KONSUMENT" ur dn på stan. So first of all! my name?
Hanna Hellström 

Bästa promenad: Södermälarstrand helt klart. (eller vårkväll i Stureby)
Favoritförort: Stureby, Enskede
Favoritgata: Götgatan
Favoritdrink: Hm. RedbullVodka om jag ska säga drink hehe tror jag
Äter lyxmiddag på: Hum, Italienska i hörnet i hornstull.
Här bjuder jag mamma på middag: Händer otroligt sällan...
Här bjuder jag pappa på middag: Händer aldrig
Bästa mikromaten: Billys eller Mammas rester
Fikar gärna på: String eller Fåtöljen Hornsgatan
Bästa lunchställe: PONG 
Bästa kaffet: Hm, Waynes
Bästa baren: Är för ung
Senaste teaterföreställning: Buddy Holly tror jag
Senaste utställningen: Konstföreningen i högdalen ? hehe
En bra gå bort-present: Blommor i mängder
Favoritlyxartikel: sånt har jag nog inte
Läser just nu: inte
Läser helst: om jag måste välja verklighetstroget
Favoritråvara: Mandarin?
Favoritfärg: GRÖN
Favoritmärke: American Apparel
Favoritskor: Vagabond
Dricksprocent: ? lagom
Modeförebild: alla som klär sig snyggt jag vet inte
Motionerar: Innebandy, Älskar att dansa
Det dyraste jag har köpt: woaah, min NikitaJacka kanske
Favoritprodukt på Apoteket: Listerin
Lyssnar på: Indiepop/Electro
Bästa förfestmusiken: Crystal Castles
Senast gnolade: The Do - Stay(just a little bit more)
Dansar helst till: The Bloody Beetroots - WARP 1,9
Senast köpta skivan: Krunegårds senaste
Mitt sämsta köp någonsin: Bara äckliga chokladpraliner för 70 kronor
Senaste impulsköp: MOULI - Tshirt från Denim Girls
Senaste fyndet: Mössa 50:- från Carlings
Senaste secondhandfyndet: Julklappen till Alice
Mode jag aldrig vill se igen: Utsvängda Jeans
Värsta huvudbonaden: Bandana med namn@playahead
Bästa huvudbonaden: Mössa
Favoritaccessoar: Sjal (snusnäsduk)
Transportmedel: Tunnelbana
Återvinner: Papper, glas, plast osv.
Hejar på/håller på: sverige mest
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: samtal, mobilspel, tidning men för det mesta träffa nån jag känner

Fibes, Oh Fibes! - Love Child

Fixar mer här sen!!!


Kommentarer
Postat av: f. ranck

hallå utsvängda brallor e ju fett ballt ju

2010-01-05 @ 12:49:35
Postat av: Hannus

JAA om mna passar de. vill säga om man är fett me snygg med fett me snygg kropp. men de är inget för mig.

2010-01-05 @ 12:57:58
URL: http://aprilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0