Då- och framtida minnen. Nu kör vi igen

Idag har jag tänkt mycket på minnen , hur man kopplar och hur det känns. Hur det känns när man ser den där personen man inte sätt på ett år och lådorna med minnen for upp och rusar upp och runt och skakar om världen för en minut och du inser att du kanske stängt lådorna men du har inte tejpAt igen lagt undan dom. Intressant det där. Hur en plats ellerdoft eller. Ett leende kan väcka tusentals bilder och känslor av obehag, glädje, sorg, ilska. Intressant och spännane vad en människa jag hälsar snabbt på och glömmer namnet tio sekunder senare kan betyda en värld gör en annan människo. Lite läskigt också antar jag Annars ligger jag på en klippa långt bort från tempo och höga ljud men sakta rörande sig mot morgondagens äventyr en tisdag jag i vanliga fall tackat för närmandet mot onsdag och mentalist på tv. men imorn är ingen sån vanlig tisdag. Imorgon åker jag till festival igen! Emmaboda! Och är rebellisk tonåring som dricker för mycket öl och röker precis som vilken sjuttonåring som helst. Ses på söndag typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0