hjärta sommar hjärta

åh herre det är så fantastiskt att jag nästan ryser av det!

Imorgonbitti åker jag till landet med min familj! Där firas midsommar och de blir en massa dans, kusiner, kärlek, glass, sol, vin, mat och sommar sommar sommar! Det känns så fantastiskt bra och där blir vi till sön/måndag någon gång! åh ska steka, njuta och gå långa promenader i skogen och diskutera livet med Linnea!

Sen på tisdagen sker det ofantligt braiga att jag och mami far till KROATIEN OCH DUBROVNIK!
åååååh kommer bli en så jävla otrolig vecka!!!!

Sen är jag hemma en vecka och steker som aldrig förut och sen......
ARVIIIIKAAAAAAAA!

Sen kommer massa mer smått och jävligt gott men nu måste jag packa väskan!
PUSS PUSS GLAD MIDSOMMAR!


Kommentarer
Postat av: KAJSA

ALLTSÅ JAG VILL ÅKA TILL ARVIKA NUUUUUUUUU!!!!

2010-06-24 @ 22:54:13
URL: http://svenskaensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0