c'est trop cher beaucoup pour moi

Min dag har varit mysig. När jag och Kajsa kom ner för trappan på string mötte vi inga mindre än Clara och John så dom stannade kvar och fikade lite mer med oss.

John och jag

Jag och Clara bestämde oss för att gå på bio så ikväll var vi på Viktoria och såg An Education. Den bästa filmen på länge! vi är flera som drömmer om att dansa runt på Paris gator och dricka rödvin och äta baguetter med allra helst Louis Garrel om jag får bestämma.


jag och Clara skrev ett medelande med stearin på ett bord på Viktoria.

Jag gick hem från tunnelbanan drömmande Paris och Vårvärme.

Yann Tiersen - La Valse D'Amélie (version piano)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0