ORFEUS.




Ikväll har jag varit på inget mindre än Kungliga Operan vilket kändes väldigt glamoröst. Vi såg Orphée (?), men tyvärr var det en snäll version som slutade lyckligt så fick därför inte se hur dom tänkte sätta upp att Orfeus avslitna huvud fortsätter sjunga ut i havet utan Amor fixade ändå så att han fick sin älskade, vars namn jag inte tänker försöka mig på att stava till just nu. Menmen. Det var faktiskt riktigt bra och inspirerande men den moderna dansen så nu är jag lite taggad på att gå och se Läderlappen också. Den är en Operett dessutom så kanske faller mig mer i smaken! Nej men riktigt fint var det, tyvärr gick batterierna i min kamera ut under dagen så ni får själva tänka er hur guldfoajen och den största ljuskronan jag sett ser ut. Om ni inte varit på Kungliga Operan vill säga. Sammanfattningsvis kan man säga att det varit en finfin kväll och alltid en fröjd att träffa Emma. Hoppas ni haft det lika bra!  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0