and as I watched him on the stage, my hands were clenched in fists of rage, no angel born in hell could break that satan spell


- imorgon (eller idag nu då) har jag nationella i form av matte och ÄVEN engelska.
- Imorgon (idag) far jag till götet med HAIS, laget och innebandyn för cup! efter mycket slit och draganda i kläder är väskan nu i princip packad. väderprognosen för helgen förstör fan mig allt! haaataaaaaaa äckliga osanna majväder med små grader.
- terminsuppspelet vill jag inte ens prata om . . .
- jag skulle kanske kunna kalla när Don McLean's sjunger sin American Pie för det bästa som skapats. Framförallt för den mirakulöst bra låten med den mest fantastiska texten jag varit med om men alla dumma fula popstars som gjort nya fula versioner kan gå och gråta över att Don McLean gör den tusen gånger bättre. åh ibland går de upp för mig hur otroligt mycket jag inte kan tröttna på låten. lite som Laakso's Longbeach som kan eka i mitt huvud gång efter gång och fortfarande vara bland de vackraste jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0