don't stop me cause i'm having a good time

i fredags på operation festival dansade vi i rålambshovparken och drack öl och sprang över västerbron och skreksjöng shoreline. åh södermalm, åh fredagkväll, åh broder daniel. Igår var också så fantastisk romantisk! Efter mitt körrep träffade jag Kajsa och vi ordnade en picnic och åkte till skanstull och årstaviken innan jag skulle till axel och hon på middag. Så himla bra.


färdigmysigt vid vattnet gick vi mot Tanto längs vattnet och pekade ut allt romantiskt.
Sen tog vi farväl och jag gick till Axels kolonilott. Där grillade vi och va en massa som umgicks och myste.

Ida och Lydia


min fina vän Clara






Ikväll är de konsert i Vantörs Kyrka med kören. PUSS


Kommentarer
Postat av: Clarisse

FIIIIIIN!!!!!!! langa upp på faci! :D

2010-05-23 @ 17:54:43
URL: http://steeelt.blogspot.com
Postat av: My

Clara är het!

2010-05-26 @ 00:07:58
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0