hagelgevär

Fick inte träffa Klara idag(men Clara ehe). Eller jag fick säga hej men det var ju inte planen. Jag fick iof träffa en hel del andra fräna människor. Fick träffa en del klassisar och fick äta en jättemiddag hos Axel. Därefter gick jag, Clara och Kevin och träffade Ebba. Vi gjorde i princip ingenting sen åkte alla hem. Jag fick åtminstone avsluta kvällen fantastiskt. Mötte Pontus och vi åkte hem till mig och drack kaffe och åt äppelkaka och nu har han precis gått hem. Han är bäst.
Och för att nu avsluta är det HIMYM SEASON 6 EPISODE 7 som gäller.

hoppas ni tyckte det var jätteintressant. mjao. puss.

Kommentarer
Postat av: elina

hej,

härlig blogg du har :)

ta gärna en titt på min också, kram

2010-11-04 @ 04:24:03
URL: http://elinaaviolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0