en lista. eller.

en lista . kul .


10 FAVORITER
Färg: Grönt.
Mat: Seafood Risotto eller gärna Thai.
Band: Laakso
Film: The Dark Knight kommer etta 
Bok: är verkligen dålig på att läsa böcker
Sport: dansa, innebandy är väl mina grejer men de flesta sporter utom fotboll är kul med rätt folk
Årstid: Vår, då blir det finare för varje dag och jag fyller år
Veckodag: tisdag för då är mentalist och en dag kvar till onsdag som betyder en dag kvar till torsdag och då är det bara en dag kvar till fredag. Så fredag också då
Glassmak: B&J Cookie Dough eller en spännande sorbet som är grön
Tid på dygnet: 23.00, på vardagar kryper du ner i en skön säng och glor på bra program på sexan och på helgen är dansar du troligen på en hemmafest.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: uppspelt och lite irriterad på mig själv
Smak: kiwi
Kläder: grönasköna byxor och stor svart sak
Bakgrund: hylla, pärmer, ello
Nagellack: Lila
Tid: 14.40
Omgivning: kontorsrum, tyst, grått kanske
Irritationsobjekt: jag slarvade bort min kamera.....


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja, en annan har ju vart med på allsång på skansen några gånger i farten woohpwoop
Kysst någon du inte känner: Haha oja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: kan verkligen inte berätta allt för någon men berättar mest för Mamma, Ello
Du tycker om: Clara, Pontus, Kajsa
Du inte gillar: i alla fall inte Mark Abrahamsson

Kaffe eller te:
kamomillte
Vår eller höst: vår!

1 ÖNSKAN: just nu verkligen att min kamera kom tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0