hejbloggen

hela bordet och hela jag och hela allting är hårigt eftersom Viggo är så hårig.

Idag är en sån dära dag jag skulle kunna skriva ett långt fett djupt och knasigt inlägg som handlar om hur jag mår och känner fast utan att jag egentligen berättar vad det handlar om utan bara beskriver känslorna sådär djupt och spårat. Men såna inlägg är ju rätt lökiga. Och skriva ut vad det handlar om kan ju också bli ganska knas.


Har dock märkt att jag är väldigt glad i början av skolan men när den börjar sina mot sitt slut blir jag nere. Kanske för att alla dagar trots allt är likadana just nu men jag intalar mig själv om att just den dagen ska bli lite extra bra. Inte för att dom är dåliga. Nej jag vet mycket väl vad det handlar om. Det handlar om människorna. Vissa människor gillar jag inte alls men dom som främst omger mig gillar jag förbannat mycket och vissa ännu mer. Vissa vill jag bara vara nära hela tiden. Så därför när de går mot dagens slut utan att jag fått vara riktigt sådär nära som jag vill vara är det alltid lite tråkigt att sitta själv på ersättningsbussen.

Nu vart det lite sådär lökigt och känsloladdat men aja. Sen kommer lite mer taggat.
 Nu ska jag fixa mat med mami och äta för att sen göra slutspurten i plugg innan lovet.
Ganska värt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0