201020102010

tjaribi, jag hade ju tänkt göra en årsresumé för jag hittar alltid saker jag nästan glömt bort men eftersom jag typ haft två datorer lite granna under året och nu har bara mammas(min?) så ligger bilder väldigt uppdelade och då blir det så himla knas! men förra året innan jag gjorde denna blogg skrev jag detta inlägg. När jag var hemma hos My och skrev årslista på saker för 2010.
Tror jag lyckades med det mesta.

Saker vi vill göra:
 Festival! Emmaboda, Arvika/Hultsfred - Check! Arvika och Emmaboda + Popaganda, helt fantastiskt






 Festa galet - haha check! så himla himla himla mycket fest 2010



 
Utomlandsresa med vänner - Nästan, jag åkte till Kroatien med min mami och hon är ju min vän ändå! (london med familjen räknas inte)


 
Många konserter - check, hela sommaren var som en stor konsert kändes det som, sett så bra grejer

 
Gå på vänners 18årsfester! - check, gick inte på många men gick på en jättestor för tre personer!
 

Ha stor 17årsfest! - det måste jag ändå säga att jag hade.

finns typ inga bilder från den dock tyvärr!

Måste göra:
skaffa ett jobb! - halvcheck, hade ju ett sommarjobb!

Saker vi vill ha:
snygg charmig man - alltså ingen konstant direkt, men har väl mött några
massa kläder - check typ?
arbete med bra lön! - check, om man räkanr sommarjobbet, fick in en bra slant
alla vänner och nya vänner - CHECK CHECK CHECK
bra minnen - herre vad check

Att tänka på:
göra läxor i tid - asså nej nej nej
skaffa jobb - alltså återigen bara sommarjobb
sova mer - haha nej

Bergochdalbaneåret om inte annat.

Kände att de var ju alltid något. de här året orkar jag itneh a några nyårslöften eller saker så typ
Det kommer ändå bli ett förbannat bra år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0