casual

Allttsååååå åh. Lite what is goin on i punktform är det jag tänker langa idag:

- Aprilschild är upptaget på blogspot och jag vet att det är fett lökigt namn and so on men de är fan standard plus en jävlans bra låt och jag tyckte det var lite coolt/indie, klingade lite häftigt i öronen när jag började den hära bloggen. Så jag måste prata med ello om ett annat namn som är lika coolt/indie och klingar häftigt i örat. typ.. cigarettesnliquor. också en fet bra låt och fet bra titel. skojade om titel.

- Jag har fått ett brev från försvarsmyndigheten eftersom jag nuförtiden är myndig. Jag ska tydligen in och svara på lite frågor för dom vill bedöma om jag får mönstra inte OM regeringen utan NÄR regeringen inför plikten igen. Visste inte ens om att dom skulle införa plikten igen. Uppgifterna sparas i databasen i 2 år.

- På väg till jobbet köpte jag scmigge men jag när jag kom till jobbet var dom borta. Så det verkar alltså som jag tappat dessa. Förstår inte varför jag inte tar hårdare på denna händelse men känner mig fan rätt cool. För att jag är så rik att jag kan köpa nya............... på tal om det måste jag gå till banken. yeh

- mina favvissaker i världen är: Clabbe, Ello, HIMYM, Beverly Hills, GRÖNT, Dansa, Bärka, Choklad, Grabsters, Ih[en kontakt på min mobil jag har döpt om till ih, eller till iiiiih om jag ska vara ärlig]


   Alltså grejen är att jag skulle kunna skriva brutaly mycket idag men jag måste plugga som satan men det tänker jag inte göra. Jag tänker kolla på mer beverly hills och sen tänker jag sova och sen tänker jag gå på sambefest imornbitti samt rocka skjortan med mina nya shorts jag inhandlade igår. woawoawowo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0