upupupdate/ THE ANATOMY OF TIMO RÄISÄNEN

torsdag: På kvällen tänkte jag att jag ska bli helt frisk från onsdagens trötta och förkylning så ikväll dricker jag 5 koppar te och lägger mig tidigt. Sen ringer My och säger att om jag vill kan vi gå på Mirakelkuren och Pappa Roterar på Marie Laveau och jag kan inte förmå mig att säga nej. Det blir en kul kväll med bra spelningar!

fredag: efter förmiddagslektionerna går klassen på teater och därav fikar jag, Clara, Sandra och Emma för Sandra åker till Thailand dagen efter (idag) och vi vill ha ett riktigt hejdå. Sen går jag och Emma på görgatan och jag ser att snygga carlingsmannen idag jobbar på götgatan. Vi går upp till mosebacke och ser ut över stan innan jag möter Rosen för att åka hem med henne. På kvällen kommer pontus och vi ser på tv innan jag bestämmer mig för att jag måste sova och han traskar hem igen.

Idag: åker jag trots min otroligt hemska grova förkylning till bengans med Josefine och några för att gå på Timo signering. han är fin och bra!



Nu ska jag snart också trots min sjuka förkylning och all hosta dra mig för att träffa Clara och så ska vi åka till åkeshov och joaakim. Naaajss! nu måste jag snyta mig!


Timo Räisänen - Bleeding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0