måste berätta om helgen

Det som hände i fredags var att hela veckan har jag med främst esmi planerat en överaskningsfest för clara och den utspelade sig i fredags och var så lyckad och fantastisk. Clara vart så chockad oh glad och Flora fotade.

Det var så mycket fantastiska människor och jag hade en av de bästa kvällarna i mitt liv.

Josefines bild

Dagen efter, alltså igår lördag hade jag soundtrack nästan hela dagen då överallt jag gick så verkade det spelas musik. Väldigt fint och jag fikade men en väldigt fin vän som heter Kevin.

Jag och Gabriella var ensamma hemma då mina föräldrar kilat över på middag hos grannar. Det ledde till middagslagande, vin och dans i köket.

Sen drack jag lite mer vin och åkte in och träffade Johanna för en fika på 60. Vi drack kaffe och diskuterade livet och gick omkring på stan och innan vi åkte hem mötte vi Jocke och sa hej.


Idag var jag och fikade med Albin på tullys för Clara jobbar ju där. Sen va vi på Magda och Södra Latins "konsert" för Gaza på Kägelbanan. Nu chillar jag med livet, tänkte bara berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0