"fett konstigt att börja kalla sig för lady gaga bara sådär, det är som att jag skulle börja kalla mig för typ... mama chacha"


Var mest jätteglad att Eleonora är hemma från Helen och Amerikat och jag fick träffa henne.
Hon och Helen gav mig grymmaste julklappen jag visar imorgon!


Sen Sushi me Johanni och Mama ChaCha (aka. Clarudy)



Sen drog vi och fick biljetter till The Tourist till oss och Alex som kom in men jag fotade inget mer.
Så värd film åtminstone, se se se se! Johnny Depp och Angelina, för mycket snyggt på en skärm.

Drog förbi och sa hej till några på persia för att sedan åka hem och hitta äckligt värd glass som påminde om cookie dough, namnamnam tänkte kanske kolla lite dirtydancing. Så taggad på lördagskvälli nu!
och grattis på 19årsdagen Joel!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0