a hundred loveaffairs ago

Lite stolt över papi. Han har den senaste timmen bara spelat The Libertines och The Ark i rummet intill.
Har kommit på lite saker jag vill göra. Såhär, halvt planerar liksom.
 vill till exempelvis börja töja örat! främst för att kunna ha i sånna hära:
 

Sen vill jag typ slänga i grönt i mitt hår. Haha eller nej i sommar vill jag slänga i grönt i mitt hår.
Nu vill jag inte klippa mig. Men jag måste verklgien. Klippa mig och skaffa ett jobb. trots att jag var fett grym och skrev min svenskarapport igår. Alltid är det något man måste fixa.

Och sen på torsdag åker jag. Peppar såklart. Inte. Efter det börjar mitt liv på nytt. Det peppar jag.
Det är då jag gör allt det där jag vill.

Förövrigt saknar jag Albin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0