baby we were born for fun or maybe to sleep in the sun

idag är jag arg.

När dom beter sig som idag vill jag göra saker som bryter alla deras normer.
jag vill va rebellisk tonåring.

jag drömmer om att leva livet till dess fullo, musik, konst, kultur är min dragning. Jag tycker annorlunda än dom andra och det är inte rätt. för när alla dom valde natur, valde jag musik. och när jag pratar om att leva livet i varje sekund och bara vara pratar jag om att leva på pengar från andra människor och inte bidra. mina tankar rör sig annorlunda än deras och ibland krockar det hårt. och då vill jag bara sitta här, och skriva, och lyssna på högt dånande JJ. fantastiska fantastiska JJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0