some say I can't hold my breath under water




funderar på att framkalla bilder idag, får se. har i alla fall ny rulle i kameran så den ska med idag. Ska ta en dusch sen ska jag träffa emma och tänkte dra med henne på en gratis spelning på multikulti som lät fasligt värd. Senare ska jag till nacka på fest med massa fint folk. Pepp!
Köpte en ny body igår. Fantastiskt det där att köpa kläder som jag inte gjort på god knows how long på grund av min halvknakiga ekonomi. Samtidigt fick jag lite ångest över att jag tog av mina egna pengar till ett plagg..... ehe. Man måste ju köpa julklappar och saker ju! dessutom gick jag på Harry igår! Med eleonora! Hade nämligen en biobiljett till godo efter att ha stått på gymnasiemässan mellan 9 och 2. ah igår var en bra dag.
Idag kommer också vara en bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0