with great minds comes great ideas, as you all can see

  • sjukt ont i huvet. alltså sak jag funderat lite på. alla är ju medvetna om att det heter huvudet men man säger ju ofta huvet eller huvut? ............. eller gör man? helt lost på vad som gäller där asså

  • trött på att folk dör. men de är lite för otaggat för att tänka på. så screw it

  • aight snart 2 dagar. SJUKT. ska bara kötta plugget till torsdag sen festa hela jävla fredag. I'm awesome.



har inte så mycket mer värt att skriva och hade ingen kamera på mig idag så läs typ clabs blogg eller nått istället. hehe så too bad liksom men nu ska jag kolla på glee och sova. wooooaaaaahhh maha ses


Kommentarer
Postat av: Mello

Jag tror man säger huvet i sthlm iallafall. Jag kommer ju inte från gotland, där kanske man säger höväät lr nått. Inte vet jag ? XD



allting kommer bli så mycket bättre på fredag. Du anar lixom inte. <3

2011-04-27 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0