revolution

Imorgon har jag debatt i skolan där jag ska vara på upplysningens sida mot romantiken. Tog mig i kragen och läste lite om vad det handla om egentligen. Som när tonåringen gör uppror mot sina föräldrar kan man säga att romantiken gjorde uppror mot upplysningen. Fett jobbigt eftersom jag romantiserar typ allt som rör sig. Men annars har jag tjänat fett med cash idag. Kanske sjukt värt att gå och sova nu o försöka läsa lite om den dära upplysningen imörabitti. hehehehehehe dock sa de bombompow som vanligt med mitt studiebidrag jag fick in i veckan. satan i gatan. kefft. Ahja. Löser sig............. ehheheehe måste sova. trött som en mf. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0