saturdaynight flippoutation caused by radio activity

Oj vilken kväll igår var! Bestod av alla möjliga festligheter. Jag tillbringade dagen hos Clara innan vi stack med Sofie till Kajsa för Party, Dans och återseende av massa festliga människor. med en bra start på kvällen bar det sedan in mot slussen och södermälarstrand för skiva och ännu mer dans! Lite efter fyra slocknar jag och Clara på mitt rum lite tagna, glada, besvikna, nöjda, fundersamma. Men de e najs och förhoppningsvis dyker de upp lite bilder jag kan sno då jag inte grabbade med mig min kamera. idag ska jag träffa Olivia eller Magda eller båda två och så ska jag plugga franska och samhälle! party a la söndag! [VI FICK BRONS MED INNEBANDYN]


Danger - 11h30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0