allmänt taggad dödens uppsats limited edition

förstår inte riktigt hur jag lyckas känna mig så lugn.
Är det julmusten? Är det fotbadet?
Sen förra måndagen har jag på riktigt känt hur jag närmar mig friheten, hur jag kommer närmare ljuset, hur jag ser det skarpare för varje skolarbete avverkat och idag mailade jag in renässansuppsatsen för att sedan åka till skolan och skriva matteprov. Det enda som ligger och väntar är samhällen. Den djupare analysen av analysen. En uppgift som nådde mina öron som en uppsats av döden. Ännu flera nätters slit och tårar kändes som vad som väntade men nu sitter jag här. Inlämning ska ske imorgon onsdag innan datumet ändras till torsdag och jag har knappt startat upp men känner mig ändå lugn. Beror det på att jag kan bygga den hela på dödens uppsats kanske? beror det på att även om jag kommer få slita inatt och imorgon så är jag redo att utföra detta arbete för den känslan av frihet som kommer att infinna sig efter inlämnandet. Jag hoppas ha kommit nästintill klart inatt för att sedan skriva klart det sista under lektionen imorgonbitti. Så svårt kan det väl inte vara.
Tiden är kommen and the force is with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0