woooophhhhhh

whatup y'all minns ni dödens uppsats? som jag slet mig genom dagar och nätter,
blod, svett och tårar

Idag eller just nu faktiskt sitter jag på samhällen och de har plingat på first class
jag trycker upp dokumentet... tre kommentarer; utmärkt, föredömligt, föredömligt.
Och sist "Lysande Hanna!" följt av tre stora bokstäver. MVG


FLIPPPPPARRR SÅÅÅÅ GRRRYYYYMMMTTT!!!!


Nu ska jag skriva en ny uppsats och analys. En djupare analys.
På samma sak typ. Så borde plugga just nu.... considering att det är lektion.
Men känner verkligen att jag chillar med livet.

BLOGGFIVE

Kommentarer
Postat av: Knutsarah

Great site. Keep doing.

2011-11-07 @ 13:24:40
URL: http://knutsarah.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0