by a shooting star I wish this to last forever on.

Så mycket det finns att säga om min fredagskväll. Det som hände var i alla fall att Jag, Tove och Clara var på hemmafest vid södra station med massa trevliga människor. Lagom glada i hatten gick vi sen vidare till mariatorget för att göra vår krogsdebut (-strandbaren i Italien) på klubb HINDENBURG. En förbjuden plats med en fin påge i upprullad mössa och stuprör, cigaretter i kyla, kall starköl och massa massa massa dans. Och en hel del underbara vänner.
Det var så himla bra!

Igårkväll var jag med Ello hos Helen i min parallelklass med lite folk. Mysigt men jag var ganska så trött.
Nu har det gått o blivit Alla Hjärtansdag! Jag ska träffa Kajsa och vi ska fika. TRoligen på string och kanske bryta lite ramar nu när det ändå hjärtans dag. Vi får se. Sen kommer bilder. Lovar. Ska bli duktigare nu,
PUSS

Markus Krunegård - Prinsessan av Peking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0