en glad valentine!

till

Magdalena, för att det alltid varit du och jag och jag aldrig kommer tillåta det att inte vara det.
Bästaste Vän <3

 
Clara, för att du är så jävla ASM! asså de va meant to be att vi började samma klass och jag älskare!


Pontus, för att du är en sån himla himla fin vän. och det betyder mycket


Kajsa, för att du är Kajsa och det säger det mesta! love u


Sara Rosen. för du alltid, alltid får mig att le

och även extra till Olivia, Martin, Tove, Emelie och Alice. Och till alla er andra, EN GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men HUR vacker bild på Restadh var inte det där? Blir ju inte alls sugen på sommar och bad. Älskar dig förresten. Puss!

2010-02-14 @ 21:44:54
URL: http://svenskaensamheten.blogg.se/
Postat av: MAGDIS!

Hjärtat! Jag älskar dig också. All kärlek till dig i evinnerlighet.

2010-02-17 @ 16:19:32
URL: http://bergsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0