det ligger ett mörker över oss

det ligger ett mörker över oss. över igår, över idag och över den här tiden.
Något som inte borde försvunnit har försvunnit. har tagits utan rättvisa.
för att till slut orkar man inte längre, klarar man inte mer, chanserna tar slut.
De är borta men finns alltid kvar. Och det är det vi inte får glömma men nu...
Nu gråter jag för dig och din underbara familj och din underbara mamma.
Sänder all min kärlek till er, till dig som alltid får mig att le, att stöta bort det mörka i mitt liv.
jag kommer stötta dig genom allt det här, hela det här året. Jag älskar dig ochtvivla aldrig i att jag finns här.

Tänker inte gå in på exakt vad som hänt nu utan kommer bli ganska stilla nu ett tag,

Death Cab for Cutie - I Will Follow You Into The Dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0