som att ta modet att hoppa bungyjump men precis då stänger dom.



Efter en dag på söder i KYLAN kom jag hem med HETS - Skivan, sicken glädje! och en underklädessak som är svår att förklara men sjuuukt snygg. Vi åt lunch på Sandy's men innan vi drog kika vi även in på Tully's för lite te. Vi hade där turen att hamna brevid två välfigt fina pågar får jag säga och jag tänkte att nu fasiken krossar jag ramarna och gör som på film. Tog servetten och skrev ner mitt namn och nummer för att sedan resa mig lägga lappen framför dom och sedan gå men, när jag kollar upp ar männen redan ställt sig upp, fått på sig jackorna och ska ut genom dörren. fyfabian va dumt! Nu ska jag laga nån god middag till mig själv. laters

Daniel Gilbert - Borderline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0