let's put her in a glassbox

yo folks. gissa vad jag gör? Yes! Up here. can't believe you knew I was watching How I met Your Mother. You're Asm.

Idag känns det som det hänt mycket saker vilket gör mig lite ledsen då jag inte tog mig tiden att fota allt det roliga. Let's take it from the start. Jag vaknade och hade ca 2,5 timme kvar tills jag var tvungen att dra hemifrån så jag gjorde lite nudlar och såg på några avsnitt av serien ni redan vet.

Väl i skolan hade jag världens roligaste engelskalektion och insåg att jag tycker att faktumet att dvärgarna lägger snövit i en glaskista eller i detta fall, glassbox är så otroligt komiskt. När skolan tog slut mötte jag Kajsa som följde med mig och jag köpte lite saker till en vän innan hon skulle hem och jag stack till String för att möta Clara och Esmi - Crew där dom firade Esmi som fyller år idag! Grattis på 17årsdagen fini!
Vid 5 stack jag därifrån och kom ja, lite sent till min träning men hann ändå bli svettig och trött. That's pretty muck my day och jag kan försäkra er att den va roligare än vad den låter. Kanske på grund av lungnet att Pontus återigen är i Stureby, Söderort, Stockholm.

Salem Al Fakir - Astronaut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0