torsdag, fredag och bloggspottarna.

Torsdag var så himla fin! Efter skolan stack jag, Clara och Tove och fikade och där på Wayne's satt även DENNIS M!!!! Clara tog hans auotgraf och vi skrev även ett jättecutie brev till honom innan vi sprang in på toaletten och drack vin. På en torsdag?? Ja. Idag hade dennis nu lagt upp brevet på sin blogg och med tanke på att min kamera är hos my snodde jag det hit också.

Så sjukt coolt. ja. Sen efter vi mött magdi stack vi på spelning på Kafe 44 där vi träffa massa folk. Först såg vi ett band som hette Kitschnoise. Tre 94or med jävligt coolt najs sound. Sen var det dags för Sander dvs. Solosynthduon och han körde då med Nilof och vi dansade och dansade och dansade! Till sist var det dags för Pissluder och vi tyckte det var himla kul att Fabian hälsade .. kanske diskret men till oss!
Kvällen var den bästa på länge!


Fredag Jag hängde åter med Clara och Tove efter skolan och fyndade två finfina saker ni får se imorn. Och när vi traskar in där på Weekday, ja vem möter vi om inte Olle Edard! WET-BLOGGEN. Snacka om Bloggspottarna. När Tove lämnade oss satte sig jag och Clara på Tully's as usual innan jag mötte Kajsa och Cluris åkte hem.

Jag och Kajsa hade en otroligt fin, vuxen och bra kväll. Vi började med att äta middag på La Casa i hornstull. Otroligt mysig italiensk restaurang med jättegod mat som helt klart är värda pengarna. Jag åt en pasta med seafood. Räkor, Musslor, Kräftor och Bläckfisk. Även fast jag var mätt ville jag fortsätta äta. Det var galet. Efteråt var vi jättemätta och bestämde oss för en promenad så gick ner till tanto och gick längs vattnet enda till Skanstull. På vägen såg vi en bänk där världens finaste lapp var uppsatt.


Babyshambles - There She Goes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0