to not loose all of it

igår blev jag kär i han på carlings som pratade med mig när jag var ensam i affären och tre killar jobbade.
han va så kallad snygg snygg snygg

Dessutom köpte jag två acketidningar och en batman när jag och Pontus hängde i gamla stan och tog en sväng förbi serieboden.

Och så inhandlade jag Crystal Castles skivan och dog lite på Bengans över att de va så himla många skivor jag ville köpa. Tänkte att de är nog bättre att lägga pengarna på sånt kanske! de är ju så härligt med skivor!

Idag var de poetryslam-mästare i skolan som vi lyssna på. Så sjuuukt häftigt.

Nu beger jag mig in i pluggandet igen.

Atmosphere - Yesterday

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jao, vad händer till helgen då? :D inte så långt kvar haha

2010-03-24 @ 14:32:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0