Mars 20, 2010

hej hopp vilken knasig kväll igår va! Jag, Magdi och Anna i hennes klass åkte till VRG i Danderyd för att gå på välgörenhetskonsert men vi va främst där för att se Nilof och Karma Tree vilka båda va grymt grymt bra. Sen for vi in till stan igen och vägarna gick till Rådmansgatan och Jonathan i Magdas klass haha. Där vart det festfest med vin och musik och väldigt trevligt och kul! På vägen hem inträffade dock en mindre trevlig incidenmen vi kan låtsas att det inte hände så hade jag en fabulös kväll!! tyvärr har jag inga bilder men förhoppningsvis kommer de upp några på facebook som jag kan sno hit och visa. Istället kan jag dra min dag lite kort för det är inte så mycket. Kort och gott har jag suttit på min uteplats med gitarren och även sketchat av lite ur en PEOPLE tidning och druckit te såklart.


Och i bakgrunden har en låtlista rullat. den kan ni höra om ni trycker HÄR.
hoppas ni lyssnar och enjoyar it. ikväll ska jag på bio. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0