V V V

Är det något som inte riktigt passar mig är det mitt nuvarande tillstånd. sjuk med världens största förkylning. Ush vad jag hatar det och på onsdag har jag konsert i skolan vilken jag nu kanske inte kommer kunna vara med på och den kvällen är de preparty för arvika i stockholm och de kommer jag heller itne kunna vara med på isåfall. HELVETE, vill bli frisk och hoppas att alla mediciner jag trycker i mig ska leda till nått i den stilen snarast. Annars förhåller jag mig till de tre V:na. värme, vätska,vila. det här piggar i alla fall upp lite!

ååh how i met your mother <3

Kommentarer
Postat av: josefine

haha, jag har också dragit på mig jordens förkylning, awesome. inte. jag som också ska på arvikafesten på onsdag </3 hoppas på att båda blir friska nog tills dess och i så fall får vi ta och ses där bland alla festivalpeppade männisor :D puss!

2010-03-29 @ 19:40:16
URL: http://aprilminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0