what happend next

Efter min galna fredag var en mysig kväll bestämd med emelie och vi gick på bio och såg Alice! Filmen va bra óch framförallt är Johnny Depp snyggast och jag blev kär i hattmakaren!


Efter tog vi en promenad i fina stockholm till gullmars

När vi närmade gullmars ringde Clara så jag tog farväl av emelie vid enskede gård och hamnade på fest hos Lollo.

Där träffade jag på massa gamla ansikten, dansade av mig lite och drack en julöl innan jag begav mig hem.

Det var min lördagskväll.
Igår gjorde jag allt från att sjunga till köpa skor till spela match. Varit hålligång med andra ord.
Nu ska jaag byta om för att dra mig mot plugget! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0