bonjour monsieur duke

hejhejhej. Åh jag sitter på mitt rum och dricker perfekt kaffe, ingen mjölk, svart och svårt, lagom varmt, smakar så gott, lugnt och fint och känner mig som ett litet barn som gömt en guldring i asken längst in i lådan under boken. Har idag skrivit ett av mina förhoppningsvis sämsta prov i matematik, druckit tre koppar kaffe och rökt en cigarett för mycket och sitter nu i en obäddad säng i ett för stökigt rum framför en fotbollsmatch och en dator med en lärobok bredvid mig innehållande 30 sidor antiken jag ska skriva prov på imorgon. Kan inte koncentrera mig, kedjelyssnar på 1, 2, 3 låtar Monde Yeux som är så bra bra bra och säkerligen bidrar till min okoncentration tillsammans med fotbollssorlet från skärmen där holländare efter holländare springer förbi mina blåtröjade landsmän. Har anordnat morgondagens klädsel för INTERNATIONAL SUIT UP DAY. känner mig helt upprymd. är glad. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0