when I'm in the club




 Är så sjukligt taggad på vissa saker. I helgen ska jag göra upp för förra helgen och nästa helg. Imorgon ska jag på psykadelisk fekke så idag var jag o Clabbet och köpte hårfärg. Hon har kört i rosa men de blev tyvärr bara sprej till mitt då jag inte kan ha direkt grönt hår nästa helg eftersom jag ska på begravning. Men jag spårade lite med sprejen för att se hur det blir och jag är så sjukligt taggad på att slänga i färg på riktigt efter lovet. Annat jag är sjukligt taggad på är denna helg och sen är jag taggad på att börja töja mitt öra. Annars äre fan chillmode. Innan kvarten ska jag duscha och skriva min franskauppsats en gång till.
  Sen får det vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0